18 Dec 2015

BLACK


FACEBOOK               YOUTUBE

Naprawdę nie mam pojęcia co nam strzeliło do głowy, żeby iść na zdjęcia w takich ciuchach i podziwiam sama siebie, że dałam radę, ponieważ było bardzo bardzo bardzo zimno :P Oczywiście jestem mega zadowolona, że udało nam się je zrobić bo ostatnimi czasy tutaj wiało pustkami. Jednak nadchodzi ten wspaniały, wyczekiwany przeze mnie czas świąt! A co najwspanialsze pózniej wracamy do szkoły bodajże                           na 2 tyg. i wolność! Aż sama nie moge uwierzyć :P Dla mnie oznacza to mnóstwo wolnego czasu, który musze wykorzystać by powoli rozkręcać to miejsce i ruszać do przodu ! :D
Myślę, że dzisiejsze zamieszaczane zdjęcia zostaną wpisane na moją listę najciekawszych sesji. Więc zapraszam :*
Ps. Mega radość ! :D 6dni do świąt - nw jak wy, ale ja już od dawna odliczam!

                     

                fot.Mania Suchanik

wearing:
jacket - SINSAY
blouse - H&M
pants - NEW LOOK
shoes - DEEZEE
necklace - H&M


2 comments:

  1. Łoooo zdjęcia naprawde super wyszły! Rzeczywiście najlepsza sesja jak do tej pory.
    Najbardziej urzekło mnie zdjęcie nr.2 pod opisem.
    Pozdrawiam ciepło w te już chłodne dni :-)

    ReplyDelete