8 May 2016

James Bay - Let it go




INSTAGRAM








HEJJJ ! Nie było mnie tutaj jakiś czas. Dość długo nic się tutaj nie pojawiło, przez ten czas zrozumiałam, że potrzebuję być tutaj częściej i regularniej. Trudno jest wszystko połączyć i być tutaj tyle i chcę. Jednak już dziś byłam na kolejnej sesji ^^ - więc niedługo następny post! :)))  
Koniecznie pisać jak oceniacie dzisiejsze foty ! :D Ja jestem bardzo zadowolona i szczęsliwa, że znowu tu jestem i kolejny raz muszę podziękować za to Marychnie mojej :* 










 






         

















































Postawiłam dziś na paski. Zawsze uważałam, że są bardzo uniwersalne, choć wydawałoby się, że jednak formalne :) Myślę, że bluzka tego typu połączona z jeansami z wysokim stanem robi z tego outfit na każdą okazję :)








Spodnie, które widzicie mam od niedawna i szczerze ubrałam je dopiero kilka razy, a zdecydowanie mogę powiedzieć, że są dokładnie takie jak sobie wymarzyłam. Naprawdę przymierzałam wiele jeansów z wysokim stanem i w końcu znalazłam te jedyne, a trochę to zajęło :D











           fot. Marysia Suchanik

wearing:
blouse - ZARA
jeans - PULL&BEAR
shoes - NEW LOOK









15 comments:

  1. świetny kolor spodni :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Ciekawie ;D
    Zerknij do mnie, będzie mi miło :

    efeel.wordpress.com

    << ILE KCAL mają znane SŁODYCZE? ;D

    ReplyDelete
  3. Bluzeczka jest przepiękna! :)

    ReplyDelete
  4. Czy ta bluzka może tam jeszcze być, bo jest absolutnie cudowniasta?
    PS. ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co coś czuje, że nieee :/ jednak można polować bo to dość standardowa bluzka a jak w zarze to mozna szukac ;*

      Delete
    2. Wiem,ze jest standardem teraz, ale zestawienie kolorystyczne mi się mega spodobało :)

      Delete
  5. Czy ta bluzka może tam jeszcze być, bo jest absolutnie cudowniasta?
    PS. ♡

    ReplyDelete
  6. Bardzo dobry zestaw w stylu lat dziewięćdziesiątych!
    Genialna bluzka i świetne buty!

    Masz dobre oko i wyczucie stylu pomimo (jak mniemam) bardzo młodego wieku!

    Pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah, nie aż tak młodego :D Dziękuje Ci bardzo :***

      Delete